вівторок, 13 лютого 2018 р.

Ототожнення


Ментальні або емоційні стани виникають через фальшиве ототожнення принципу «Я є» з тілом, розумом,  емоціями, звідси всі наслідки.
Також є переживання болісного досвіду, що те, що здавалось вже здобуте навіки – знову втрачене. Отже має місце нерозуміння. Втраченим може стати лише набуте.
Пізніше ти прочитаєш про це, що всі бесіди приноситимуть стани піднесення, котрі проте минатимуть залишаючи шукача у відчаї.

Такий підхід в самій своїй основі не вірний. Те не можна здобути й відповідно не можна втратити. Потрібно звільнити лише перешкоди, що заважають усвідомленню себе «Я є», а саме припинити ототожнювати себе з думками, почуттями, але розуміти що «Я є « - це лише свідок думок, почуттів, емоцій, тіла й т.д.  Перебувати в «Я є» - це останнє, що може зробити людина, розум его. Це рівень sadhakа. Садхакою – є той хто міцно й стійко укріпив розум в «Я є».

Стан ототожнення себе з тілом й розумом – це рівень mumukshu. Мумукшу отримує стани піднесення до блаженства "Я є" й знову падає. Він все ще прив’язаний до думки «Я є тіло». Очевидно, що коли з’являється сумнів «Може я не тіло?» це робота Садгуру по підняттю самоусвідомлення, до перебування й укріплення в стані «Я є» або стану усвідомлення, що не має форми, обмежень, ідентифікації й т.п.


Немає коментарів:

Дописати коментар